TER OVERNAME ONLINE CONCEPT ”HET HAPJESHUIS”
Overview
- Contactpersoon
- abraham tunc
- Telefoonnummer
- 0618710008
- Type
- Horeca / Foodtruck Concept
- Verkocht
- No
- Contract
- Te Koop
- Status
- Beschikbaar
- Lokatie
- Almelo , Provincie Overijssel
Beschrijving
TER OVERNAME ”HET HAPJESHUIS”
Het oprichten van een nieuw (online) concept kan lastig zijn, daarom is “Het Hapjeshuis” interessant voor een ondernemer die snel van start wil gaan met een fris bedrijf zonder verleden. Het Hapjeshuis is door de verkoper opgericht voor de verkoop en is nooit in de markt gezet. Verkoper is een organisatie die actief is in het ontwikkelen van startklare bedrijfsconcepten.
U koopt samengevat:
U neemt dus een startklaar concept Het Hapjeshuis over of de bedrijfsnaam wordt aangepast naar uw wensen en uw bedrijfsnaam. U neemt geen bedrijf over met verborgen kosten, contracten en/of schulden, maar een transparant en fris bedrijfsconcept dat in de startblokken staat om te kunnen starten. Wij dragen de handelsnaam aan u over bij de Kamer van Koophandel, waarbij u een vrijwaring krijgt voor het verleden
Hoe? Dat leest u allemaal in dit document.
Online bestellen via de website
U bied uw klanten of gasten 24 uur per dag de mogelijkheid om online gerechten of producten te bestellen. Daarbij kan de klant aangeven te willen betalen bij afhalen of eventueel bij bezorging als u die mogelijkheid wil bieden.
De website heeft een uniek inlogsysteem om producten toe te voegen, prijzen of teksten aan te passen. Daarvoor heeft u geen webkennis nodig. U krijgt en duidelijke uitleg van de verkoper over de werking van de website.
Mogelijkheden website:
- Website WordPress
- Inlogsysteem voor toevoegen van producten en prijzen
- Optie voor online betalen (alle banken)
- Verzendkosten berekening op omzet of gratis boven bepaald bedrag
- Implementeren betaalsysteem IDEAL via Targetpay of Mollie
- Opslaan van bestellingen en status veranderen (in behandeling, in de wacht, afgehandeld)
- Klantgegevens en bestellingen inzien
- Overzicht omzetten per jaar, maand of bepaalde periode
- Module voor kortingscodes (op welk product en hoelang is te kiezen)
- Automatisch factuur per mail naar klant met BTW berekening
- Zelf producten met foto kunnen toevoegen
- Voorraad bijhouden om geen uitverkochte producten te kunnen verkopen
- Gerelateerde producten laten zien (voorbeeld brood, wilt u daar extra saus bij?)
- Contactformulier voor vragen klanten
- Winkelmandje op je website
- Andere mensen toegang en restricties geven tot admin (onderhoud website)
Wat biedt ons concept?
Bij de ontwikkeling van ons avondkoeriersconcept is aan alles gedacht dat u nodig heeft om te kunnen beginnen. U koopt dus een bedrijfsconcept dat naar uw wensen is aangepast en waarmee u direct kunt beginnen. Alle zorgen zijn alvast uit uw handen genomen. Het concept biedt bied:
Uniek logo
Het logo is exclusief door onze ontwerper gemaakt. Deze ontvangt u in verschillende bestandstypen voor meerdere doeleinden.
Domeinnaam en email
U wordt eigenaar van de domeinnaam hethapjeshuis.nl. Deze naam wordt overgedragen. Daarnaast stellen wij uw e-mailbox in op een professionele manier met bijvoorbeeld info@hethapjeshuis.nl.
De complete website
We hebben een website gemaakt in WordPress. Van deze website hebben we meerdere versies gemaakt dus met verschillende kleuren en uitstraling. Het unieke aan de website is dat klanten online hun bestelling kunnen plaatsen en met IDEAL betalen of bij ophalen of bezorging. U ontvangt daarna automatisch per email de bestelling. Deze mogelijkheid hebben veel bedrijven niet maar u straks wel! Dit gaat allemaal geautomatiseerd. Tevens is er een contactformulier die een klant op de website kan invullen. Ook deze berichten en vragen ontvangt u dan automatisch in uw eigen mailbox of op uw telefoon.
Juridisch correcte algemene voorwaarden
Elk bedrijf moet correcte juridische algemene voorwaarden hebben waarin de klant kan weten wat de regels zijn als ze zaken willen doen met u. Hiermee dient een klant akkoord te gaan voordat u de bestelling aflevert. Wij hebben deze voorwaarden voor u laten opstellen waardoor u dat zelf niet door een advocaat of jurist hoeft te laten doen. Dat scheelt u een hoop geld. In deze voorwaarden staat beschreven wat de klant van u kan verwachten en wat uw regels zijn. Zo voorkomt u problemen over bestellingen.
Excelbestand om uw boekhouding in bij te houden
Het is wettelijk verplicht een correcte boekhouding te voeren. Voor veel starters is het lastig om dit te ontwikkelen. Wij leveren u een licentievrij (dus gratis) bestand waarin u op een simpele en makkelijke manier alles kunt bijhouden (ideaal voor een kleine of startende ondernemer). Er is geen boekhoudkundige kennis nodig om dit programma te begrijpen, iedereen kan het gebruiken. Dit bestand is ook ideaal om aangifte omzetbelasting te doen bij of eventueel naar uw boekhouder te sturen.
In het programma kunt u de volgende zaken bijhouden:
Levering – Diensten (verstuurde facturen)
Inkoop – Investeringen (betaalde facturen)
Gereden kilometers (privé)auto
Tariefgroepen inkomstenbelasting
Bedrijfsgegevens
Automatische berekeningen van:
Omzetbelasting
Af te dragen inkomstenbelasting
Jaaroverzicht inkomsten en uitgaven
Op verzoek kunnen we u het programma toelichten zodat u precies weet hoe u het kunt gebruiken. U kunt natuurlijk ook gewoon uw eigen boekhoudprogramma gebruiken als u dat heeft.
Naamsbekendheid op internet
U zult natuurlijk zelf op zoek gaan naar klanten maar wilt ook dat klanten u kunnen vinden. Daarom zullen wij al voor enige naamsbekendheid zorgen. We zullen de website aanmelden bij tientallen zoekmachines waardoor de website voorkomt in bijvoorbeeld google, yahoo, ilse en andere grote zoekmachines. Het is namelijk dat 95% van de mensen die een bedrijf zoeken hiervoor een zoekmachine zoals google.nl gebruiken.
Wij zullen professionele visitekaartjes voor u ontwerpen waarvan u het ontwerp digitaal ontvangt. Daarnaast zullen zij 1.000 visitekaartjes voor u laten drukken en naar uw huisadres sturen. Zo kunt u alvast beginnen met het uitdelen van deze kaartjes om direct klanten naar uw website door te sturen.
1.000 gedrukte visitekaartjes
Stappenplan bij overname van Het Hapjeshuis
Stap 1: Overdragen website
We zullen de website aan u overdragen. U ontvangt daarvoor een weblink van ons om een account aan te maken bij een Hostingbedrijf, daar zijn de jaarlijkse kosten voor de domeinnaam en hosting € 10,- per jaar. Brengt u de website liever onder bij een andere partij, dan kan dat natuurlijk ook.
Stap 2: Online betalen
Om online betalingen te kunnen ontvangen koppelen wij de website aan Ideal. Hiervoor ontvangt u ook een weblink om een account aan te maken bij de intermediair van Ideal. Hiervoor heeft u een bankrekening nodig op naam van Het Hapjeshuis.
Stap 3: De bestanden en overdracht
Wij zullen alle beschreven bestanden zoals boekhouding, algemene voorwaarden en een back- up van de website aan u overdragen.
Stap 4: Kamer van Koophandel
De handelsnaam Het Hapjeshuis wordt aan u overgedragen. U schijft u in als nieuwe onderneming of koppelt Het Hapjeshuis als extra handelsnaam onder uw huidige onderneming. U ontvangt van ons de papieren hiervoor per post. Met deze papieren dragen wij de naam over aan u en blijven wij verantwoordelijk voor het verleden. Wel zo veilig voor u!
Stap 5: Ondernemen!
De website staat online, de benodigde bestanden zijn ontvangen dus u kunt direct beginnen met ondernemen!
Het overeen te komen overnamebedrag dient vóór de daadwerkelijke overname voldaan te zijn op onze bankrekening of contant overhandigd tijdens de overname. Hiervoor ontvangt u gewoon een BTW factuur.
Heeft u andere wensen of wilt u dit systeem voor uw bestaande bedrijf? Neem dan ook contact met ons op.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Contactpersoon:
Abraham Tunc Tel. 0618710008
Bijzonderheden
- Casco
- Lease contracten
- Mogelijk op afbetaling
- op aanvraag
- Shareholders
- Terras
- Verplichtingen
- Woning
- zalen